marți, 13 noiembrie 2012

RECENZIA UNEI ZILE DE NEUITAT!

Desi stiu ca trebuia sa scriu mai demult acest articol, m-am gandit ca niciodata nu e prea tarziu sa scriu despre o zi de neuitat! O zi minunata din viata mea !

Data : 7 IULIE 2012 - ORA IN JURUL OREI 2-3 DUPA-AMIAZA , LOCATIA : SALA POLIVALENTA



E vorba de Patrulaterul din iulie intre ROMANIA / GERMANIA/ITALIA / FRANTA

PARALELE
INCALZIREA PE LANGA BARNA 


Stiam de acest patrulater din luna mai si fie daca ar fi fost cu bilet as fi facut tot posibilul sa-mi procur bilet.
Drumul pana la Polivalenta mi s-a parut lung si greu pentru ca era extrem de nerabdatoare sa ajung in sala!

Bineinteles ca am plecat de acasa cu vreo doua ore jumate inainte si am ajuns destul de devreme acolo,o data ajunsa in sala am inceput sa ma uit peste tot ,sala era extrem de frumos amenanjata ,toate erau la locul lor iar aparatele vazandu-le atat de aproape mi se pareau si mai frumoasa : ma uitam la barna care mi se parea mai mare decat la televizor dar si mai interesanta,ma uitam la sol care era mult mai frumos, ma uitam la paralele cu frica de parca mi se pareau atat de mari si ma uitam la masa de sarituri care era si ea mult mai interesanta ! Dupa ce am facut inventarul si totul era la locul potrivit ,am inceput sa caut cu privirea fete cunoscute, primul de care am dat a fost dl Octavian Bellu care era undeva sus la sectiunea B sau C nu mai tin minte sigur insa ceea ce stiu apoi a fost ca incepusem sa vad din ce in ce mai multe fetze cunoscute si incepuse sa i le descriu surorii mele care era cu mine!
O INCALZIRE MAI SERIOASA PE SOL
Incet sala se anima si apar din ce in ce mai multi oameni, apoi isi fac aparitia si gimnastele, cum era si normal centrul meu de interes erau gimnastele din lotul olimpic al Romaniei ,intai vad intrand staff-ul tehnic , primi isi fac aparitia cuplul B&B ( dnl Bellu si dna Bitang) ,si ultimele intra fetele : Sandra,Catalina,Larisa,Raluca,Diana Bulimar , Dana Andrei,Diana Chelaru - sunt in extaz total , sunt emationata complet si ajung sa ii povestesc surorii mele cu o rapiditate destul de mare iar la un moment dat ea ma opreste si imi spune ca nu mai intelege nimic din ce-i spun !

Apoi ma gandesc si incept din nou sa cercetez sala din priviri " trebuie sa-i gasesc pe cei pe care ii cunosc dintre fanii gimnasticii de pe facebook " ma gandeam insa in special cautam pe cineva foarte drag mie care venise din America intr-un tur al Europei si era de ceva vreme si in Romania, vorbisem cu ea si imi spusese ca va veni si ea, asa ca aveam o misiunie imposibila : sa o caut si sa o gasesc intr-o sala din ce in ce mai aglomerata! Intre timp nu uitam sa fac si poze fetelor in timp ce se incalzeau si sa le fac poze si celorlalte fete din loturile tarilor pe care le cunosteam : o urmaream pe mica dar puternica Vanessa Ferrari din Italia , o urmaream pe Elisabeth Seitz !



O reperez pe cea pe care doream sa o cunosc de vreo doi ani si ii spun surorii mele ca ma intorc imediat si fug in cealalta parte a salii unde o vazusem.....era cu intreaga echipa a junioarelor de la Deva si cu inca cativa fanii din gimnastica pe care ii cunosteam de pe facebook !

Incepe concursul si sora mea se alatura de pe cealalta parte a salii ! Sunt fericita,incantata ca urmaresc gimnastele mele preferate la cativa metri departare dar si ca pot urmari alaturi de cineva drag mie cu care in sfarsit ma intalnisem!

Fac poze multe ma bucur de fiecare exercitiu al fetelor noastre si ma minunez ca sala devine atat de arhiplina incat unii stau si pe scari,asta ma bucura dar ma si uimeste : "deci nu numai fotbalul poate umple stadioane" imi zic! Ce frumos!

INCURAJARI DIN PARTEA DOAMNEI BITANG LA SARITURI PT FETE
 Rand pe rand evolueaza la sol,barna,paralele,sarituri fetele noastre si devin acaparata total , strig , le incurajez , si le aplaud la fiecare miscare : le admir cu adevart in toata splendoarea lor : admir indeaproape puterea si feminitatea Catalinei Ponor, naturaletea si frumusetea Sandrei Izbasa , talentul scumpei Larisa Iordache, dragalasenia Dianei Chelaru, zambetul ala dulcic al Dianei Bulimar!

Sunt acolo in sala cu ele ,le admir aplaud si incurajez si deodata ma trezesc cu steagul Romaniei in maini , fara sa ma gandesc il flutur si strig frenetic "Romania" , imediat imi vine in minte un singur gand " e prima data cand strig si flutur steagul cu Romania si simt cu adevarat ca le fac din suflet" " e prima oara cand simt cu adevarat mandria de a fi roman" si strig si mai tare!

PREZENTARE SARITURI
Concursul se termina ,urmeaza premierea : bineinteles Romania e pe primul loc - toata lumea se ridica in picioare si aplauda strigand "Romania" , ma bucur ca sunt pe primul loc insa ma intristez pentru ca stiu ca in curand va trebui sa plec acasa, insa nu inainte de a face multe poze cu gimnastele si nu inainte de a lua si multe autografe!
FETELE NOASTRE IN MIJLOC  - AU FOST PE PRMUL LC IN ACEST PATRULATER


Vine si momentul acela in care toata lumea vrea poze si autografe de la fete , toate televiziunile vor sa le ia interviuri la fete si domnilor antrenori ! Ma strecor si eu printre ei si incet - incet fac poze cu toate gimnastele !

MOMENTUL AUTOGRAFELOR
GATA DE SESIUNEA EXTRAORDINARA DE AUTOGRAFE


Am avut marea onoare sa fac poza chiar si cu o legenda a gimnastici romanesti , cu doamna Daniela Silivas - pe care o respect!

Ma simt fericita si emotionata pentru ca am fost acolo si am facut ceea ce mi-am dorit din totdeauna sa fac - adica sa le incurajez pe fete ,sa le vad , sa fac poze cu ele si sa le cer autografele! Dar si sa ma intalnesc cu oameni care au aceeasi pasiune ca si mine GIMNASTICA!

NIMENI NU SCAPA DE FANII CARE VOR AUTOGRAFE SI POZE..MULTE POZE!

Astept cu nerabdare un alt concurs de gimnastica la fel ca acesta! Cu siguranta voi fi din nou acolo!

APARATE : BARNA SOL SI SARITURI


ULTIMELE INDICATII INAINTE DE EXERCITIUL LA SOL


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu